Polish Czech English German Italian Russian

Home

Artykuły

Wycieczka z projektu

W marcu, 46 uczniów ze wszystkich szkół z gminy, uczestniczyło w wycieczce do Wieliczki i Krakowa . Wyjazd odbył się w ramach projektu „Moja przyszłość w moich rękach” pod opieką pań: Beaty Chopkowicz, Marzeny Zychowicz, Lidii Palecznej.

W kopalni w Wieliczce spędziliśmy ponad trzy godziny. Przewodnik opowiadał o bardzo ciężkiej pracy przy wydobywaniu soli kamiennej, o wielu legendach związanych z tą kopalnią i jej historii. Po przebytych kilometrach szlakami zjawiskowo pięknych solnych korytarzy, zjedliśmy obiad w podziemnej restauracji.

Następnie udaliśmy się w kierunku Krakowa. Poznawanie historii i zabytków tego pięknego miasta rozpoczęliśmy od spaceru po Wawelu, Rynku krakowskim, a skończyliśmy przy Bramie Floriańskiej i Barbakanie. Następnie spędziliśmy dwie godziny w Muzeum Historycznym w podziemiach Sukiennic, gdzie dowiedzieliśmy się o historii Krakowa od momentu jego założenia po czasy współczesne.

Zmęczeni, ale z plecakiem dodatkowej wiedzy wróciliśmy do Otmuchowa.

Kanał YT

NEW splat red

yb1

Najnowsze filmiki z uroczystości szkolnych na kanale YouTube