Instrukcje logowania do portalu dla rodzica/opiekuna ucznia ZS w Otmuchowie.
Rodzice/Opiekunowie
W celu korzystania z portalu Opolskiej Eszkoły przez Rodziców uczniów ZS w Otmuchowie niezbędne jest stworzenie konta w Centalnym Rejestrze Użytkowników (CRU). Wykonuje to administaracja szkoły po uzyskaniu od Państwa numeru PESEL oraz adresu e-mail. Rodzice którzy chcą korzystać z usług portalu (Elektroniczny dzienniczek ucznia i inne) proszeni są o pobranie formularza, wypełnienie go i odniesienie do sekretariatu szkoły.
Drodzy Rodzice - jeżeli oddali Państwo formularz rejestracyjny, prosimy po kilku dniach rozpocząć próbę logowania!
Jeżeli podczas aktywacji konta pojawi sie informacja o tym, że w bazie nie ma adresu email lub nr PESEL to prosimy o wysłanie informacji na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
zawierającą państwa PESEL i adres email wpisany w formularzu rejestracyjnym.
Te dane zweryfikujemy z danymi wprowadzonymi do systemu.
- Aktywacja konta
- W celu aktywacji konta rodzica/opiekuna należy zapoznać się z Zasadami Bezpieczeństwa, wypełnić załączony Formularz Rejestracyjny i dostarczyć go do sekretariatu uczniowskiego, następnie po ok 5 dniach zgodnie z Instrukcją Aktywacji/Zmiany Hasła aktywować konto oraz ustawić hasło do portalu
- Zasady Bezpieczeństwa – pobierz plik
- Formularz Rejestracyjny – pobierz plik
- Instrukcja Aktywacji/Zmiany Hasła – pobierz plik
- Instrukcja odzyskiwania dostępu do portalu oraz sposób uruchamiania dzienniczka elektronicznego- pobierz plik
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.